16 September 2015

I måndags när jag var i stallet fortsatte min huvudvärk trots att jag trodde att det skulle släppa när jag red osv. Men tyvärr inte och sedan klockan 21 så mådde jag riktigt dåigt så var bara att mocka klart stallet och fara hem. Blev sedan en dag igår hemma hela dagen med huvudvärk och trött kropp. 
Fortfarande trött kropp och ryggen är lite spänd men har tagit mig till skolan för att sedan få fara till stallet. Dramaqueen har blivit superfin i kroppen och är precis som jag vill ha henne i hull! Så nu ska vi sakta öka på maten åt henne och Flisan så att DQ kan hålla sig och Flisan gå upp i vikt.

Nu när hagarna byggs om så får några hästar stå inne under dagarna. DQ stod inne i förrigår och var Så upprörd haha... hon har inte stått inne över en natt på över ett år så var inte så populärt, och var extremt grisigt i boxen. Men igår så hade det varit betydligt lugnare, betydligt renare osv. Vi for ut med DQ och SS lite senare på kvällen i måndags och det hade mörknat så det blir så himla svårt för snubbliga DQ. Så efter bara några vändor var hon väldigt trött så det bidrog nog lite till lugnet i boxen. 
Blir som sagt att köra ut till stallet sedan och rida DQ och hjälpa till med det jag kan. Anton, världens bästa pojkvän, är ute där nu för andra dagen i rad och hjälper Catarina. 
 

men så härliga bilder! :D

Svar: Tusen tack! :D
Victoria Wirth

2015-09-16 | 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: