21 September 2015

Filmen i fredags var riktigt bra! Många säger att den är sämre än den första men jag tycker att den var lika bra. Och maten, gud så gott, blev ingen mat efter skolan så var så extremt hungrig. Så jag och Anton var nöjda med dagen. Upp tidigt sedan i lördags och drog till stallet för att bygga och olja. Samma sak blev det igår, sovmorgon till 10 och då bar vi iväg och hämtade hem hästarna från betet, så äntligen är fölis hemma och dem andra hästarna! Igår så satte vi ihop så att hagen längst bort blev helt klar så att vi kunde släppa ut systrarna Niceguys och Syster Sol. Oj så nöjda dem blev, skuttade och hade fullt upp med att kolla staketet runt hela hagen. 
DQ for jag ut och red i lördags först en lugn tur med några andra och sedan for jag en vända ner till fjärn i lite högre tempo, och wow vilken form hon börjar komma i. Riktigt snygg och trimmad i kroppen nu och tycker verkligen att det är roligt. Emilie red henne igår och idag får hon vila då en massa plugg ligger på bordet... och Emilie har henne imorgon också så får bli lugnt nu i början av veckan.
Sedan på torsdag startar Wippan och Coal Trader, inte så jättebra spår har dem fått och CT på tillägg men man får göra det bästa av situationen.
 
Och tänka sig, det har redan gått ett helt år med mannen i mitt liv. 1 år sedan vi blev tillsammans och mycket har vi hunnit under året. Blir ingenting speciellt gjort idag i och med att det hamnade på en vardag men därav middagen och biomyset i fredags. Men vi klarar oss med att bara vara med varandra.
//Coal Trader & Wippan
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: