17 September 2015

Igår vill jag lova att det regnade. For ut direkt efter skolan till stallet där jag möttes av en otroligt blöt pojkvänn som ej haft på sig en regnjacka. Lerig häst som fick stå ute under natten.
For ut och red Dramaqueen en sväng barbacka när det precis kommer en regnskur... med en häst med strukna öron svängde jag ut i skogen för lite skydd och tack för barrskog. Klarade oss väldigt bra och när vi kom ut igen hade regnet lugnat ner sig. 
Tack och lov har pappa köpt mig ett nytt regnställ som gjorde att jag var helt krustorr efter sammanlagt 3mil mopedkörning, 20min ridning och annat pyssel i stallet. Så skönt att inte känna sig begränsad pga vädret. 
Dåligt väder imorgon också så blir nog en stallfri dag igen och kanske lite biomys med älsklingen efter skolan. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: