11 Februari 2016

 
Ingen ridning i veckan heller... tok för laddad Dramaqueen och alldeles för stor risk för styltor på is så har bara blivit småpyssel denna vecka. Ska försöka ta mig ut och rida idag då jag inte har något skolarbete. Tråkigt att det blir så här, att man inte kan rida då vi äntligen hade kommit igång och hon lugnat ner sig och nu har hon vilat sen förra torsdagen. Hon blir så överladdad så det finns inte vilket är lite tråkigt då det är så riskfullt om hon blir sprallig på isen då hon inte har så mycket brodd. Vi får hoppas och hålla tummarna att det kommer antingen snö eller tinar. Lite tråkigt hade det dock varit om det blev vår redan nu med en massa regn och några ynka grader... Vill hellre ha massvis med snö och med lagoma minusgrader. 

Detta är Sebastian, han är fotografen till den övre bilden på mig och även min rådgivare i mitt företag! Vi är väldigt mycket ute och fotar och han har även lärt mig att fota lite mer i mörkret osv. Så här kommer lite bilder som jag har fotat under våra turer. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: