01-07-2013

Varför inte inga inlägg dykt upp:
Jo det är så att vi har nu flyttat! Så har inte haft något internet på vääldigt länge och har knappt internet nu heller.. 
Men denna vecka så har jag och Catarina varit nere och badat med hästarna varje morgon, det var första gången för Bright så det tog sin stund att få ner henne men väl i så stod hon plaskade vatten som galning..hahah..
Och Dramaqueen är så himla fin just nu så det finns inte.. nu får vi bara hålla tusen tummar och tår att hon håller..
Det skulle vara super om ni vill skriva en kommentar i vilken färg Dramaqueen skulle passa i!
Fick som sagt ett presentkort på Hööks så ska köpa lite saker i hennes storlek också. (Ni har bilder på henne i headern).
Jag har lite olika bilder från veckorna utan internet som jag tänkte bjuda på!
 

Ok, skrev på fel inlägg....... ingen bild på henne dock.

Svar: jodå, i headern som jag skrev!
Victoria Wirth

2013-07-01 | 21:02:58

Hmm, ser nu, bruna hästar passar fint i grönt

2013-07-01 | 22:20:09

Hon är ju brun å dom passar ju i nästan allt, men de är alltid fint att synas å ha ljusgrönt/turkos/ljusblå, speciellt nu på sommaren! :D

Svar: veet, men vet inte om jag ska köpa en turkos outfit eller grön D: kan inte bestämma mig..:(
Victoria Wirth

2013-07-02 | 01:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: