02.07.2013 - Jag & Carisma

Ja under konfirmationen så hade jag Carisma. En storhäst född 93-94. 
Slog mitt hopprekord med 20cm vilket jag blev Jätteglad över! Då jag fick sån extrem hopprädsla när jag gjorde illa ryggen.. men 90cm kom vi över och 80 på bana! Bilder från vår lilla "hopptävling" kommer dyka upp så fort jag får dem av kära syster! Men har en film från träningen!
 
Första gången jag hoppade henne så lite segt vart det och lite långt bort från hindrerna men är ändå väldigt stolt!

Men....ser ju ingen film =(

Svar: meh vad? :o vad konstigt... ska försöka fixa till det annars så får det räcka med bilder som förmodligen kommer upp senare i veckan!
Victoria Wirth

2013-07-02 | 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: