19-07-2013

åh känner att jag knappt har någonting att skriva här och då glömmer jag rent av bloggen... Försöker hitta en till hästintresserad/fotointresserad människa som vill blogga Med mig. 
I alla fall så for jag och Catarina till Umåker i tisdags med Dramaqueen och Goggen. Vi for ut och körde lite snabbjobb och herreguuud vad DQ har blivit fin. Vi körde 10 vändor och hon hade lätt kunnat klara av flera till och hon springer spikrakt, inge snubbel och verkligen sträcker ut sig! Hon är ju bäst. 
I onsdags så blev det grillkväll i stugan med trevligt folk! Och det blev måånga bilder som jag nu tänkte bjuda på, och slänger även upp ett till inlägg efter detta om lite tips i redigering och hur jag redigerar!
 

Vilken fin header du har!

Svar: Tack! Fick bara lite galna idéer och pysslade ihop den på 20min, hahah vad gör man inte en fredagkväll...
Victoria Wirth

2013-07-20 | 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: