23-06-2013

Åh gud vad stolt jag är över Dramaqueen nu!
Vi hade då planerat att testa galoppintervalla med Dramaqueen för första gången (med goggen vid sidan), men då så hade Goggen puls i benet så Catarina ville inte rida honom. Men jag skulle då fortfarande ut med Dramaqueen, och for då ut i skogen, upp till galoppbacken. Testade fatta galopp men hon vart ganska förvirrad osv, men jag menar vem blir inte det av nya saker.
Så jag testade sedan igen och då så fattade hon galopp och guud vilka steg hon har! Hon tog galopp 1 gång till och då tyckte jag att det räckte för henne då det är väldigt tufft med den sand som ligger där. Trodde hon inte skulle ta galopp men se det gjorde hon allt och vart så himla glad! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: