MY STAR

Inte suttit vid datorn sedan innan praoen haha.. har varit helt slut efter veckorna i stallet då vi inte suttit ner många minuter. Men måste säga att vi har haft det väldigt trevligt och hästarna har kännts så ootroligt bra! 
På höstlovet så for Catarina till turkiet, och undrade då om jag kunde ta hand om stallet och hästarna! Sa såklart ja och den veckan gick väldigt bra, fixade Bright och Angela ut i lopp själv (Stefan och Linn hjälpte till inför värmningarna vilket jag blev väldigt tacksam över). Gick dock omkull med Angela i galoppintervallerna på onsdagen... vi klarade oss Otroligt bra med tanke på farten, lite sår på angela och lite mörbultad axel på mig... så resten av veckan körde jag ingenting..
Men innan jag for med Angela så red jag Dramaqueen lite lätt på banan, och bästa Alice kom och fotade! 
 

Du har så jädra fina bilder Victoria!
Hoppas din axel blir bra!

Svar: åh tack du!ja den har då blivit betydligt bättre redan så det har nog "läkt" till sig snart :)!
Victoria Wirth

2013-11-10 | 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: