CHRISTMAS

Suttit och jobbat på en önskelista till jul! Alltid lika roligt att bara söka runt på internet och hitta saker som man mååste ha...haha.. Men jag har fått ihop lite saker, lär dyka upp lite fler men kanske få ta det lite lugnt. 
Tråkigt att inte kunna vara i stallet så mycket när lärarna slänger in en massa prov, så läängtar till jullovet så att man får hjälpa till ordentligt och verkligen komma någon vart med hästarna. Dem har gjort sånna framsteg allihopen att det blir bara roligare och roligare för varje gång, och man inser verkligen hur bra man mår utav hästarna. Att bara vara ute. 
Och om någon käänner för att ge mig en julklapp *blink* *blink* så visar jag min önskelista;)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: