SUNSHINE

ja som ni kan se så har det hänt lite på vwirth. Måste säga tusen tack till min vackra vän Emma som gjort designen! (Ni hittar länk till hennes blogg under fliken design by) Blev jättenöjd och känns enkelt att bara byta bilder i headern osv. 
Nu har jag prao i 2 veckor och sedan höstlov!! Ska vara hos C dessa veckor och då ska det allt jobbas. Känns extremt skönt att inte ha skola på 3 veckor då jag blivit extremt skoltrött... Så jag hoppas att dessa veckor på med hästarna ska få mig tillbaka på fötterna. For till Tavelsjö med papps idag och då togs bryggorna upp, vägen fixad och fyrhjulingen rullar igen! Kameran hängde med så några bilder på solnedgången togs ↓
dem är oredigerade så lite småsaker hade jag väl ändrat på om jag haft tid men vackert var det i alla fall kan jag lova!
 

Fint!

2013-10-13 | 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: