GAMMAL BILD

Nu har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i bloggen. Hästarna håller på att vara i toppform allihopen vilket känns väldigt roligt och är väldigt taggad på detta år. Dramaqueen har dock en bit kvar.. vi försöker förstå varför det går som det går under loppena och hoppas att vi kan hjälpa henne..finaste prinsessan. 
Men som sagt alla hästar går superbra och skolan går bättre och bättre. Kändes verkligen att en nystart behövdes och har nu valt gymnasie! 
Förstår även mer och mer på ps och gjort många nya redigeringar som jag tänker bjuda på i lite olika inlägg steg för steg på vissa även om hur man gör de olika redigeringarna. Tänkte även försöka få någon att fota mig och Dramaqueen lite vinterbilder och göra en ny design. Så nu jädrar ska det bli en nystart!
Senaste redigeringen blev på mig och Dramaqueen. Dyker upp en ny redigering varje dag så förbered er!

Fina bilder som vanligt!

Svar: tacktack!
Victoria Wirth

2014-02-10 | 18:43:56

Vad ska du plugga?

Svar: Har valt Ekonomi :)
Victoria Wirth

2014-02-10 | 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: