GET IT RIGHT

Gud vilken skön dag det varit, föreläsning i 2 timmar på morgonen, bara 1 "riktig" lektion och sedan musik. Och provet på andra världskriget gick bra tycker jag ändå. Vissa saker visste jag inte ens fanns men skrev i alla fall på allting så får det visas sen hur det gick. 
Promenad vidare till Umestan direkt efter skolan till pappas jobb → till farmor. Fick gjort 3 A4 i matteboken medans dem andra fixade klart köket vilket blev riktigt snyggt, vitt och fräscht! 
Har även funderat på att köra igång en liten tävling om intresset finns. Där man kan vinna en av sina bilder avmålade/avritade. Men kör Bara igång denna tävling om ni visar intresse! 

Jag skulle verkligen vara intresserad av att få en bild avmålad :D Alltid velat få det, men aldrig haft råd :(

2014-02-12 | 22:26:13

Mysko kommentar.......jag har inte skrivit den. Kom nyss hem, scarry.
Eller heter ngn som jag?

2014-02-12 | 23:15:18

Ahhhh, ser nu =)

2014-02-12 | 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: