SLOW DAY

Gud vilken lång dag detta varit.. Först 4 långa och sega lektioner på morgonen innan lunch, sedan simning (+prov), när jag väl slutat var det bara raka vägen till farmor med papps och Beck. Bytt kakel i köket hos farmor har vi även hunnit med ikväll. Hemma igen vid 22:30 och ingen säng blev det då inte, nä för imorgon har jag prov på 2:a världskriget som jag måste gå igenom...
Så ännu är inte dagen slut men imorgon blir det förhoppningsvis inte lika segt. 
tänkte inte visa denna redigering från början då jag verkligen hatar orginalet men man måste bjuda på sig själv ibland.. Denna bild fick ganska mycket jobb med curves och djup. Bilden var ganska svår då det ej finns så många skuggor i ansiktet från början men blev lite nöjdare med den tillslut i alla fall.
Om det är någon bild jag har som ni vill se steg för steg på är det bara att säga till! och kan även fixa någon annans bilder också så skriv en kommentar eller skicka ett mail till [email protected]
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: