SOME CHANGES

Som ni kanske märker börjar bloggen ändra på sig lite. Gjort en tillfällig design på denna blogg just nu då jag håller på att göra en helt ny på min testblogg! Lite småsaker jag inte fått ihop riktigt på den andra ännu, men så fort den är klar dyker den upp. 
Alla hjärtans dag imorgon och jag längtar. Ska vara med min fina, vart har jag ingen aning men någonstans lär vi väl hamna. Det bästa är ändå att jag slutar klockan 10:30, så får en låång helg vilket inte skulle sitta så fel nu efter denna sega vecka.. Och förresten har jag redan fått 11 mejl och 2 kommentarer angående om tävlingen! Så nu får jag se vad jag ska köra för tävling, t ex fototävling, lottning, eller ja något. Så håll ögonen öppna!
Och ni som har hört av er kommer få ett mejl eller ett svar på era kommentarer när tävlingen är igång så att ni håller koll och hinner vara med om intresset finns. 
 

Du har så fina header.

2014-02-13 | 22:35:15

Åh så fint det blev!
Jättefin häst, hur länge har du ridit henne?
Jag har börjat rida en Nordsvensk travare för några veckor sedan, så vi är i princip i inridningen just nu men vi tar oss sakta framåt :)

2014-02-23 | 09:52:30

Åh, superfint!

Älskar din blogg! :D

2014-02-26 | 11:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: