AKADEMISKT

Jag  Ä L S K A R  verkligen akademisk utrustning... Tycker det är så grymt snyggt och om jag nu någon gång i livet skaffar häst så kommer den ha massvis med akademiska saker! Tycker det ser så mäktigt ut, vackert och en ståtlig häst med det skulle inte sitta så fel.. 
Finns så sjukt många möjligheter och man skulle lätt kunna göra något snyggt av sitt egna basicträns. Tycker verkligen om akademiska hackamore också, dem små detaljerna gör så mycket och ni kan ju tänka er dramaqueen i dessa saker.. mumma.. Ska försöka hitta mig ett billigt träns eller liknande, men ha det kommer ta sin lilla tid...
 Dessa är några av sakerna jag kommer leta efter, så om ni ser något, hör av er!
 

Taur.se har mycket fin utrustning, ta en titt på deras hemsida så hittar du säkert något som du gillar :)

Svar: Jo sett den! Otroligt fina saker, så synd för priserna dock..:)
Victoria Wirth

2015-01-13 | 07:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: