EN VANLIG FOTOGRAFERING

just nu känner jag att jag bara uppdaterar när jag fotat någonting, och det är väl inte så roligt då jag knappt hinner att fota... Har ingen motivation att hålla på att hålla igång här..tyvärr. Men nu har jag börjat komma igång med hästarna igen. Har varit sjuk i några veckor som har gjort att jag inte orkat fara till stallet. Det roliga är ju att nu när jag äntligen börjar bli frisk så får jag Angela på min fot, med isbroddar som gick igenom äkta läderskor och två par strumpor... ett litet sår och blå tå gör det lite små svårt för mig att rida men stenhuve som jag är så drog jag ut på en tur med Dramaqueen i alla fall med en stigbygel haha... Men hon har blivit såå lugn och känner verkligen att jag kan lita på henne. Har även ridit henne barbacka för första gången! Gick verkligen superbra och man märkte på hela henne att hon höll koll på mig mer och fokus var på mig under hela tiden.
I fredags slutade både jag och kära syster tidigt så vi drog ut och testade lite ny utrustning jag fått av pappa. Kommentera gärna om vad ni tycker om dem :)
 

Din syster?

Svar: Japp!
Victoria Wirth

2014-02-08 | 23:31:28

du kan ju lägga ut bilderna från konfan då de va tävling ;)

2014-02-08 | 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: