~2014~

Gott nytt år! 
Det här med att lägga upp en inlägg på julkvällen sprack ju.. är så enormt glömsk och just nu sätter jag inte att skriva här som prio ett. Men nu har jag börjat fota mer igen och har börjat bli vän med mitt photoshop, vilket leder till många nya bilder som man lagt ner tid på. Kommer även börja med inspirationsinlägg och saker jag viill ha..
 
Vi i norra Sverige har R E G N den 4 januari.. vi har haft regn sedan julafton.. Inte kul.. Tycker det är dags att snön kommer nu och stannar. För detta väder förstör allt...
 
Älskar förresten mina julklappar, Dramaqueen blev skitsnygg i nya schabraket som jag fick av syster, guldklockan jag fick av pappa använder jag alla dagar, presentkorten snart upphandlade, parfymen av morfar Älskar jag.
Riktigt nöjd rent av, har unnat mig ett par nya ridskor av presentkortet på hööks jag fick av papps.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: