6 Februari2015

Har spenderat en vecka nu hemma sjuk... men varför har då inga inlägg dygt upp? Jo det är så att jag hamnade i feber, fick kraftig halsont, huvudvärk.. i måndags/tisdag morgon fick jag en massa utslag, röd under armarna och runt bål, nacke och spred sig ner till benen under tisdagen. Skulle röntga ryggen i tisdags men i och med att jag var sjuk så fick jag det inte och fick då en tid på vårdcentralen då man misstänkte scharlakansfeber. 
Så for till vårdcentralen, jag fick sitta i bilen och vänta tills dem kunde ta in mig på ett rum. För dem som inte vet är scharlakansfeber väldigt smittsamt och smittar via luft. Så väl inne på rummet kollade dem igenom mig, kollade utslagen osv. Dem tog prover från halsen för att kolla om jag hade scharlakansfeber, och provet var negativt. Så dem får då ej skriva ut pencillin och jag fick åka hem.. varit riktigt dålig hela veckan med knappt någon sömn eller mat. Men har nu äntligen börjat känna mig bättre, febern har lagt sig och är för det mesta bara sårig i halsen. 
Och fick en ny röntgentid nästa fredag så tack och lov behöver jag inte vänta så länge.
Idag blev jag så otroligt rastlös så ställde upp kameran och fotade lite, inomhus tyvärr men första gången jag fotar sådana bilder!
 

Vilka vackra bilder! Superfint! Hoppas du blir frisk snart & att det inte är något allvarligt.

2015-02-06 | 14:44:40

Fina bilder :)

2015-02-06 | 19:14:52

Oj va snyggt!!

2015-02-07 | 16:10:14

Krya på dig! Vackra bilder!

2015-02-07 | 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: