9 Februari 2015

Köpte förra veckan lite nytt till Dramaqueen på Hööks rea. Köpte deras JH-schabrak också för någon månad sedan för ett presentkort och hade nu ett presentkort kvar så fick bli ett till schabrak och ett pack funktionslindor! Gjorden kommer från Börjes, ägaren till stallet jag har Dramaqueen i kunde inte ha gjorden till hennes häst och nu när jag köpt ny sadel så behövde jag en och då så fick jag köpa den för väldigt bra pris, knappt använd!
Hoppas detta schabrak ligger bättre under sadeln än JH-schabraket, det bara for bak och låg inte ens under sadeln längre...vilket är ett stort tummen ner, så jag hoppas att detta ska passa lite bättre i alla fall och jag tror att hon kommer bli riktigt snygg i det! Har inte bestämt mig för pannband ännu, funderar på att göra ett eget igen som mitt döskallepannband som jag hade i somras när Ida fotade. Så den kallar jag vår Vinteroutfit 2015◊ Vad tycker ni om den? 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: