16 januari 2015

Dramaqueen halt.. Catarina hörde av sig igår att hon hade sett Dramaqueen halta, ingen svullnad så förhoppningsvis bara en låg vrickning... Är hon sämre idag skulle hon ta hemme henne och ställa henne på box.
Inte bara negativa saker har hänt! Hittat TVÅ stycken sadlar till Dramaqueen!! För dem som inte vet så har jag letat sadel till Dramaqueen i över 1 år och har prövat ofantligt många... 
Men var i alla fall ledig i onsdags och en kompis till Catarina hade några sadlar till salu, Catarina hämtade dem och lämnade dem hos Dramaqueen och så testade jag dem i onsdags. Båda låg otroligt bra och hann provrida i ena. Hade tänkt provrida i den andra nu i helgen för att kolla vilken jag sitter bäst i. Men det verkar jag få skjuta upp nu ett tag... 
Men känns otroligt skönt att hittat någon, ska bli sjukt roligt att få börja träna till våren igen och funderar nästan på att bli medlem i ridtravarförbundet och förhoppningsvis tävla deras tävlingar nästa år! (Man måste tävla sig upp till vissa nivåer i olika grenar innan). 
//På bilden är det sötaste Uddo från Kittelfjäll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: