17 januari 2015

Läkarbesök igår igen för att kolla ryggen hos en annan läkare. Han tittade bara snabbt på ryggen och kostaderade då direkt att det behövdes röntgas. Så nu är i alla fall äntligen en röntgenremiss skickad och förhoppningsvis får vi svar på vad det är genom det. Det han hade en aning om vad det kunde vara är tillväxt skolios pga felläkning. Att det då när jag var med i ridolyckan gick sönder någonting (kollades aldrig upp) som då har läkt fel och gör att ryggen ej är rak.. Hoppas verkligen att det inte är det utan att man hittar någon låsning eller likande..
Detta gör i alla fall att jag blir hemma mycket, får knappt vara i stallet, så idag har jag tittat bland gamla bilder och tecknat lite osv. Så tänkte bjuda på några gamla bilder från de år jag fotat!
 

Jag har skolios, och jag har varit och röntgat ryggen sjukt många gånger haha :) Hoppas du får reda på vad det är i alla fall! Kram

Svar: åh..Kan inte vara lätt..:( Ja det hoppas jag med! Less på att alla ska säga olika och bara gissa..
Kram!
Victoria Wirth

2015-01-18 | 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: