18 Januari 2015

Varit en riktigt slöhelg.. Igår pluggade jag inför veckans 3 prov, skrev klart några skrivuppgifter osv och blev så trött i huvudet så dammade av mina pennor och fortsatte teckna på en bild jag började med för över 1 år sedan haha. Inte ofta jag avslutar mina teckningar men känner att jag lagt ner mycket tid på den så kändes så onödigt att bara ha den halvklar. For sedan på kvällen till Anton och där blev det kladdkakabak och filmmys♥
När jag kom hem inatt så hade jag sådan värk i magen (tjejproblem... ärvde av mamma att få riktitg kraftiga kramper) så hamnade på soffan efter att ha vandrat runt till klockan 4... Så där spenderade jag sedan hela dagen, i soffan med lite spel med Max och Rebecka och vi konstaderade då att Rebecka är en usel vinnare. 
Rebecka skjutsade i alla fall mig till Dramaqueen vid fem tiden och ville stanna kvar i stallet och hjälpa till vilket var roligt! Hon fick borsta på med både DQ och fölet Pingla. Riktigt glada tjejer som tyckte om att ha en myskväll och Dramaqueen syntes inte att vara halt längre. Men hon ska få vila tills isen försvinner så att vi då kan kicka igång ordentligt och inte rida varannan vecka.
 

Vad heter du på snapchat?:)

Svar: victoriawirth :)
Victoria Wirth

2015-01-19 | 06:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: