20 Januari 2015 - Fantastiska personer

Alltså fast än det finns hemska personer på internet och det finns absolut fantastiska människor på internet. Blev inbjuden till en grupp som heter Varmblodstravare (Klicka HÄR för att komma till gruppen och gå med om du har en varmblodstravare!) där la jag upp en inlägg och presenterade mig och DQ + lite blandade bilder. Fick jättefina kommentarer och blev bara riktigt glad och en skrev att hon tyckte att det var jätteinspirerande! Så la då ut någon dag senare en jämförelsebild med 5 månaders mellanrum och WOW vilka kommentarer! Det är så taggande när så fina människor skriver dessa kommentarer. Man tror så mycket mer på sig själv, och t ex jag som har stirrat mig blindt på bilderna tyckte inte att det var en så stor skillnad men efter kommentarerna tittar man extra noga och det har ju faktiskt hänt någonting, och då bara utav skogsridning och galoppintervaller. Och varför jag la till "och då bara utav skogsridning och galoppintervaller" är för att många tror att man behöver en ridbana och rida dressyr varje pass men jag rider bara på ridbana när det är fotograferingar och nu har jag inte ens tillgång till ridbana så det är skogsvägar, skogen och sandvägar som gäller och det vi ridit på. Så vill bara säga att ni Alla kan. Alla hästar kan. 
Så fortsätt med dessa kommentarer, vart det än är och vad det än är, det minsta lilla kan göra en person väldigt glad. Och jag vill tacka åter igen för de fantastiska kommentarerna och jag är nu så taggad på att få sätta igång Dramaqueen igen!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: