28 Januari 2015

Val inför 2:an idag... Går alltså ekonomi och får då alltså antingen välja Ekonomi eller Juridik. Jag tycker personligen om Juridik betydligt mer och man får då läsa Psykologi och Filosofi vilket jag tycker verkar vara jätteintressant. Men i Juridik ingår inte matematik 3... och många linjer senare tex civilekonom kräver att man läst matematik 3.. 
och ja jag kan lägga till Ma3 som tilläggsval men jag vill också lägga till engelska och Ma4, men man får alltså bara ta ett tilläggsämne i 2:an och ett i 3:an. Så väljer jag ekonomi så kan jag ju läsa Ma4 OCH engelska, men tycker inte att det är lika intressant med ekonomi så som med juridik. Så har en otrolig beslutsångest...Tips någon? Någon som gått/går ekonomi och gjort sitt val?

Tar iallafall bussen till Dramaqueen kl 17 och pysslar på med henne en stund och kanske tar en liten ridtur. Ska frisera upp henne inför söndag också! För då blir det fotografering, så behöver lite tips om det också.. ska jag ta vanliga ridbilder med sadel och en snygg outfit eller ska jag rida henne barbacka i repgrimma? Kan verkligen inte bestämma mig... porträttbilder blir det förmodligen också! 
Så kom igen, bomba med förslag på hur man kan fota och se ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: