I'm back!

Ja nu känner jag att det skulle vara riktigt roligt att skriva igen. Så ja, bloggen öppen igen!
Så vad har hänt då? Jo kan ju ta största nyheten först... Catarina var tvungen att sälja Dramaqueen, kändes förjävligt, men då sa hon att hon kunde ha kvar henne om vi (jag + mina föräldrar) kunde betala det som Dramaqueen kostar. Mina föräldrar gick inte med på det till en början men oavsett om dem hade valt att stödja mig eller inte så hade jag betalat Dramaqueen varje månad med mitt studiebidrag. 
En dag nu i vinter så chockade mina föräldrar mig och sa att dem skulle betala, och jag med mitt studiebidrag köpa de saker hon behövde. Så puff så var jag fodervärd till Dramaqueen!♥ Har än idag svårt att förstå att hon verkligen är "min"! Nu håller vi på att utbilda oss inom dressyren men ska även ge detta år till att försöka starta inom traven. Tänkte inte skriva så mycket mer då jag ska nu slänga mig in i duschen och sedan sova då vi har 3 stycken till start på hemmaplan imorgon! Slänger upp lite blandade bilder på vad som har hänt under hösten!
 

Du och Dramaqueen är så otroligt fina tillsammans!!

Svar: Åh tusen tack!
Victoria Wirth

2015-01-05 | 17:04:48

Ni ser superfina ut! Älskar rid bilderna, ser jättebra ut :)

Svar: åh tusen tack! :)
Victoria Wirth

2015-01-12 | 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: