tvåtusenfemtons mål

Vad är inte bättre än mål i livet? Utan mål tar man sig ingen vart. Man får aldrig känna lyckan i att lyckas. 
Så tyckte det var dags att skriva årets mål! 
  1. Starta en tävling med Dramaqueen, spelar ingen roll vad för gren utan bara att vi får komma så långt i någonting så att vi kan starta tillsammans. Skulle vilja säga att detta mål är mitt näst största mål då det hade varit fantastiskt roligt att få göra någonting så stort med henne ♥

  2. Bli friskförklarad. Detta är mitt absolut största mål.. att få bli frisk, vara smärtfri och kunna göra vad jag vill. Så otroligt less på allt med min rygg och jag hoppas verkligen att jag får hjälp snart och att man får reda på vad det är för något.

  3. Ta montélicens! Skulle vara jätteroligt och eventuellt så ska vi testa monté med Dramaqueen då hon går så himla bra under sadeln. Så förhoppningsvis är det hennes grej!

  4. Få ett bra tävlingsår med alla hästar, att jag och Catarina får fira många placeringar på Burger King ♥

  5. Hitta en sadel till Dramaqueen som passar oss båda...(denna sadeldjungel hatar jag....)

  6. Får vara lycklig hela året ut med min bästa pojkvän Anton.♥
Finns måånga mål till men dessa är dem största.
 

Huvva med sadel jungeln! När vi köpte sadel till min gamla kille, Holle, så var det sadel nr 17 hos sadelprovaren som passade :P

Så lycka till! Ge inte upp, du hittar den förr eller senare! :)

Svar: Ja usch, det har inte varit roligt men har nu hittat en som ligger som en smäck! Av en bekant för endast 800kr vilket känns Så skönt! :)
Victoria Wirth

2015-02-15 | 23:08:45

Underbart! Lycka till med den nya sadeln på sessan :)

2015-02-21 | 00:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: